19 Ağustos 2015 Çarşamba

Elmalı İncirli Unsuz Kek


Malzemeler: 
2 adet yumurta 
1,5 çay bardağı süt 
1 çay bardağı iri kıyılmış ceviz 
4 adet elma 
4 adet kuru incir 
1 yemek kaşığı bütün keten tohumu 
1 çay kaşığı tarçın 
1 kaşık kabartma tozu 
Hazırlama:
Elmalar soyulup, küp şeker büyüklüğünde doğranır. İncirler nohut 
büyüklüğünde doğranır. Bir kapta elma, tarçın, incir, ceviz ve keten tohumunu 
karıştırılır. Diğer taraftan başka bir kapta yumurta blender ile çırpılıp, kabartma 
tozu ve süt eklenerek karıştırılır. Ardından elmalı malzeme hamura katılır ve 
yağlanmış tepsiye dökülür. 180 derece ısıtılmış fırında 20 dakika kadar pişirilir. 

1 yorum:

  1. Ya ben size ne kadar teşekkür edeceğimi bilmiyorum... Sizinki gibi sadece Karatay'ın önerdiği şekilde yemek tariflerine özel bir site arıyordum yaklaşık 2 yıldır ama yoktu maalesef ya da ben bulamadım, bilemiyorum.Ve şimdi sitenizle tanıştığım için o kadar mutluyum ki... Gerçekten çok ama çok teşekkürler.Başarılarınızın ve o güzel tariflerinizin devamını dilerim. :)

    YanıtlaSil